یک روزه خوان چه می گوید!!؟ هرکس غم کار خود دارد!!! مدرسه وصدا وسیما و اموزش وپرورش و برنامه کودک و!!!!؟!؟!؟؟!؟!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی
آفتاب: حاج منصور ارضی در گردهمایی نخبگان هیأت مذهبی که در مهدیه تهران برگزار شد مطالبی را بیان کرد.

به گزارش رجانیوز، منصور ارضی گفت: 

افرادمحدود و قلیلی که انگشت‌شمار هستند این ظلم را نسبت به مجالس اهلالبیت‌(ع) می‌کنند و بعضی افراد مریض نیز فقط اینها را می‌بینند و منجر بهآن می‌شود که مرکز رسیدگی به امور مساجد آن بیانیه خجالت‌آور را می‌دهد وبه مجالس اهل البیت توهین می‌کند و باعث اختلاف‌افکنی در مجالس می‌شود کههمان خواست دشمن است. این همان فتنه‌ای است که بارها تذکر داده‌ام که مجلسروضه را هدف قرار داده است.

ــ یک روز به پرچم‌ها روز دیگر بهعلم‌ها و روز دیگر به بیرون آمدن دسته‌جات و. . . ایراد می‌گیرند و درنهایت منجر به آن اتفاقی می‌شود که سال گذشته در روز عاشورا اتفاق افتاد!

ــاین فتنه‌گری‌ها امتداد و ثمره مطالب مطرح شده در 8 سال پیش است که دردولت اصلاحات زده می شد! اگر آن موقع می‌گفتند که تقلید کار حیوانات استامروز هم می‌گویند در مساجد برای سینه‌زنی برای اباعبدالله‌(ع) برهنهنشوید.

ــ سبک سیاق سنتی را رعایت کنید و در کنارش از شوری که همراه باشعور و معرف شناخت اهل البیت (ع) غافل نشوید.

ــشما باید برای ورود به محرم برای خود برنامه داشته باشید و خلوت کنید و ازخود اهل البیت مدد بگیرید تا در مراسمات دچار اشتباه نشوید.

ــ ما درباره مطالبات مقام معظم رهبری وظیفه داریم.

ــفتنه‌گران در آموزش و پرورش و صداو سیما رخنه کرده‌اند و تفکرات امثالشریعتی و سروش و مهاجرانی و. . . را اجرایی می‌کنند و برای دانش‌آموزانکتاب می‌نویسند بزرگان، من‌جمله آیه‌الله جوادی آملی بارها تذکر داده‌اندکه در کتب آموزشی دین از علم جداست و این همان سکولاریسم است که درحالترویج است. در صداو سیما روزانه 5 برنامه مخصوص کودکان است که 4 برنامه آنرقاصی است. ما باید کار اساسی کنیم و باید به مرحله‌ایی برسیم کهدانش‌آموزی که در مدرسه مداح است و ذاکری می‌کند‌، تاثیرگزارترین فرد درمدرسه باشد.

ــ در صداو سیما آنقدر که به هنرمندان و هنرپیشگانتوجه می‌شود به ذاکرین توجه نمی‌شود. با توجه به مداحان وذاکرین به ترویجراه و معارف اهل البیت(ع) کمک کنیم.

ــ حماسه حسینی ایراداتمقاتل راگرفته و خود مقتل نیست. مثل جریان تازهداماد بودن حضرت قاسم (ع).مقاتل ابن مقرم، مقتل الحسین، لهوف و . . . مقاتل کاملی هستند که بایدمطالعه شود. این سخنان که مطرح می‌شود به مجالس و این راه ضربه می‌زند.

ــ اگر یقین پیدا کردید که عزاداری در مساجد منجر به درگیری و اختلافات می‌شود که همانا خواست دشمن است، در حسینیه‌ها عزاداری کنید.

ــ مسئولین هیأت نسبت به حواشی و ترکیب دسته‌جات وظیفه دارند. مانند حضور خانم‌های بد حجاب در اطراف دسته‌جات و...

ــذاکرین در ایام مسلمیه در حرم سید الکریم (ع) از زمان محدودی که در اختیاردارند در جهت روضه خوانی وشناساندن حضرت مسلم (ع) به مردم استفاده کنند.

ــ مراقب باشید دستی که برای امام حسین سینه می‌زند در جای دیگری مرتکب گناه نشود. چشم ، زبان و. . . هم به همین‌گونه.

ــ شعرها را هدفمند انتخاب کنید.

ــ دشمن در صدد ضربه زدن به هیأت است چون از آنها ضربه خورده است.

ــ شما جوانید و باید اشعار را از حفظ بخوانید تا تاثیر گزار تر باشد.

ــ مطالعه داشته باشد. اکثر ذاکرین قدیمی دروس حوزوی می‌خواندند و از روایات بسیار کمک می‌گرفتند.

ــدشمن منتظر است تا ببیند ما در روز 9 دی چه می‌کنیم. باید دسته جاتسینه‌زنی را بیاوریم تا همه بفهمند ما عزادار بی‌حرمتی به اربابمان هستیم.

ــ یکی از شاخص‌های نوکری و ذاکری، رازداری مردم است.

ــحضرت آقا فرمودند بسیجی هستید مبارک‌تان باشد سعی کنید بسیجی بمانید. اینسخن برای ما این‌گونه است که نوکر و ذاکر اهل البیت(ع) هستیم مبارک‌مانباشد، باید سعی کنیم نوکر و ذاکر بمانیم و از آن مراقبت کنیم.

ــشما شاخص هستید. نباید با غفلت‌هایی مانند رفتن به قهوه خانه‌ها و … جهتمنحرف را نشان دهید. با رعایت کردن سر و وضع ظاهری خود به مجالس اهل البیتاحترام بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 1137
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: